Urdu Afsane & Short Stories||Kids Moral Stories


گرم لڑکی  اور گرم گرم لن والا لڑکا ان کی ہاٹ 
سٹوری آپکی خدمت میں پیش ہے ا سکو پڑھ کے آپ کو بہت مزہ ملے گا پوری جوانی کا رس ملے گا جس طرح آپ کسی کو چود کے انجوائے کرتے ہیں
اسی طرح آپ  اس کہانی کو انجوائے کرینگے ویسا میں اتنا جانتی ہوں کہ آپ لن پھدی کی کہانیوں کے بہت زیادہ رسیا ہیں اور رات بھر ننگی سائیٹوں کو سرچ کر کے کنوارے مٹھ مار کے سوتے ہٰں اور امیر  و دوسرے لڑکے جن کو سہولت میسر ہوتی ہے کوئی پھدی چود لیتا ہے تو کوئی گانڈ چود کے سوتا ہے
مجھے یہ کہانی ای میل سے ملی ہے اس کو آپ کی خدمت میں  پیش کرنے جا رہی ہوں اس نئے لکھاری کا حوصل بڑھانا ہےا ور ہم نے اس پہ مثبت رائے دینی  اور اس کی حوصلہ افزائی کرنی ہے
تاکہ ہمارا یہ دوست نت نئی کہانیاں چدائی والی سردیوں کی یخ ٹھنڈی راتوں میں  ہم کو پڑھنے کے لیئے دیتا رہے اور ہم کو سردی کم لگے گی تو لیجئے شروع کرتے ہیں اس دوست کی ننگی  کہانی ا سکی اپنی زبانی ہاے دوستوں میرا نام ولی خان ہیں میں نے اپ کو چوت چدائی کی کہانی بتاؤں گا جس میں اپ کو بہت مزہ آیا گا مجھے بھی آئے گا
میں نے ایک لش چوت والی لڑکی جس کا میں بہت اچھا دوست تھا اسکول سے شادی تک وہ میرا ساتھ تھی وہ مست لش چوت والی لڑکی مجھے روز فون کرتی تھی
اور میں بھی روز بات کرتا تھا میں نے ایک دن اس سے ملنے کا کہا پر اس نے کہا آج نہیں میں نے کہا جب سے اسکول چھوڑا ہے جب سے اپ کو ملا ہی نہیں اس نے مجھے کہا ملو گی بہت ہی جلدی میں نے اس کو کہا میرا گھر آجاو گی میرا ساتھ اس نے مجھے کہا پھر اپ کو کس کرونگا
میں نے اس کو کہا وہ تو میرا حق ہے اپ پر اس نے ایک دن مجھے کہا آج ہو ہی جائے ہم ملتے ہیں میں وہا جا رہی ہوں میں نے اس کو کہا میں آرہا ہوں میں جاب سے جلدی چھٹی لے کر آگیا تھا
میں نے اس کو کہاآپ جاو میں آتا ہوں اور پھر میں اس سے ملنے گیا تو وہ میرا گلے لگ گئی میں نے اس کو کہا کیا ہوا ہے جانومیں مرا نہیں ہوںآپ  کیا کر رہے ہو اس نے مجھے سے کہا کے میں بہت پیار کرتی ہوں
تم سے اتنے دن بعد مل رہے ہو میں بھی تم سے اب الگ نہیں رہ سکتی مجھے تم چودا کرو پلیز وہ تو چدائی کے لیئے فل گرم ہونے لگی تھی اور ا سکی خوشبو میرا لن اٹھانے کے لیئے کافی تھی
مجھے تم میں نے اسکو کہا کے مجھے تم سے ساتھ سیکس کرنا ہے اسنے کہا کہ ج دل کرے کر لو مگر دور نہیں جانا مجھ سے  میرے گھر چلو ساتھ پھر کرتے ہے اس نے کہا لیے جاو مجھے جہاں تمہارا دل کرے
میرا گھر اس دن خالی بھی تھا اور مقع اچھا تھا میرے پاس میں اس کو لے کے آگیا گھر اور پھر میں نے اس کو جلدی سے اپنے روم میں لے گیا  اس دوران میرا لن اوپر نیچے ہوتا رہا مٰں نے بڑی مشکل سے سبر کیا ہوا تھا دل کرتا تھا کہ اس کو ابھی چود لوں اور دونوں جانب سے چود لوں اتنا سیکس اس پہ آیا ہوا تھا
پھر جاتے کے ساتھ ہی میں نے اسکو پیچھے سے پکڑ کر اسکی گردن ک چمنا شروع کردیا. اس نے گھوم کر مجھے کس کرنا اسٹارٹ کردی تھی میں بھی اسکی جوانی کے فل مزے لے رہا تھا
میں نے اس کو اپنی گودمیں اٹھایا اور لے جا کر اسے بیڈ پر لٹا دیا اور اسکے کپڑے کے اوپر سے پہلے کھیلتا رہا ار پھر اسکی قمیض اٹھا کر اسکی جوانی کے گرم گرم بنا ہاتھ لگے ممے کو مسل کر اسکو چاٹنے لگا
میرا ہاتھ لگنا اور میرا چوسناتھا کہ اسکی زور زور سے آوازیں نکلنے لگی جیسے اسکی چوت مار رہا ہوں اور اسکی آنکھیں بند ہو گئیں  اس نے مستی بھری جوانی کو فل لٹانے کا فیصلہ کر لیا تھا میرا لن پہلے ہی نی گرانے کے لیئے لبالب بھرا ہوا تھا
دیر تک چوستا رہا اور پھر اس کو چودنے کے لیئے میں نے پہلے اپنے سارے کپڑے اتارے اور ساتھ ہی اسکی شلواربھی اتار دی میں نے اپنا لنڈ اس کی چوت پر رگڑنا شروع کیا
ا ور اسکی جوانی کے جسم کو ہاتھوں سے مسل کر سہلانے لگا اسکو فل سکس والا زبردست نشہ چڑھ گیا تھامیں نے پھر اسکی جوانی کی ٹانگوں کو ایک دوسرے سے دور کیا
اور اپنا لنڈ اسکی چوت پر مسلنے کے لیئے اس پر پہلے اپنی گرفت مضبوط کی اور پھر لنڈ کو اندر پھدی میں کرنے لگا اب اسکی سسکیاں نکل رہی تھی اور میں نے اسکی گردن کو چومتے ہوئےلنڈ کو ایک زور سے دھکا مار کر اسکی پھدی کے اندر کردیا پورا اسکی جیسے سانس رک گئی اور وہ ر ونے والی ہو گئی  اور چلانے لگی کہ نکالو باہر میری پھدی پھٹ گئی ہے پلیز نکالو
اب آپ بتائیں اس طرح ایک بار درد تو ہوتی ہے نا میرا کی قصور تھا لن کا قصور تھا  جو پھدی میں گھب گیا تھا چاقو کی طرح اندر ہی اندر اس کو اس نے مجھے مار ڈالا ہے
 نے لنڈ اندر ہی رکھا اور اسکے ہاتھوں  کو پکڑ کر اسکے ہونٹوں کو چوسنے لگا ہ ر رہی تھی مگر میں نے پھر لنڈ ک اندر باہر کرتے ہئے اسکی زبردست چت مارنا شروع کردی تھی
اب مجھے اسکی ٹائٹ چت کا لش مزہ مل رہا تھا اور میں نے اسکی 8 منٹ تک زبردست چدائی ماری اور پھر اپنا لنڈ نکال کر اسکے اوپر ساری مٹھ گرادی اور اسکی چوت خون اور اسکی جوانی کی پہلی مٹھ سے لدی تھی
وہ نڈھال نشے میں لیٹی تھی مگر مجھے بہت مزہ ملا اور پھر کچھ دیر تک اسکے ساتھ لیٹ کر سویا اور اٹھ کر اسکو گھر چھوڑ کر آگیا تھا وہ گرم لڑکی تھی اور ہر طرح سیکس انجوائے کرتی رہی مجھے اس کی پھدی نے جو مزہ دیا تھا بعد میں  کسی دوسری کو چود کے نہیں ملا

Comments

  1. ایسی تمام لڑکیاں یا آنٹی لمبے اور موٹے لن سے اپنی پھدی کی پیاس بجھانا چہاتی ہیں اور ایسی پیاسی لڑکیاں اور آنٹیز جن کو لن لینے کا بہت دل ھے مگر وہ بدنامی کے ڈر کی وجہ سے لن نھی لے پاتی وہ رابطہ کریں میں مکمل رازداری سے پھدی کی پیاس بجھا دونگا اور کسی کو خبر بھی نہں ھو گی خفیہ سکیس کے لیے لڑکیاں اور آنٹی رابطہ کرے اپنے لمبے اور موٹے لن سے پھدی کو ایسا مزہ دونگا کہ آپ یاد کرو گی سب کچھ مکمل رازداری میں ھوگا اس لیے بنا ڈرے رابطہ کرے فون نمبر 03005755442

    ReplyDelete
  2. اگر کوئی لڑکی مجھ سے دوستی کرنا چائے تو رابطہ کرے
    my whatsapp nmbr03015557594

    ReplyDelete
  3. ایسی تمام لڑکیاں یا آنٹی لمبے اور موٹے لن سے اپنی پھدی کی پیاس بجھانا چہاتی ہیں اور ایسی پیاسی لڑکیاں اور آنٹیز جن کو لن لینے کا بہت دل ھے مگر وہ بدنامی کے ڈر کی وجہ سے لن نھی لے پاتی وہ رابطہ کریں میں مکمل رازداری سے پھدی کی پیاس بجھا دونگا اور کسی کو خبر بھی نہں ھو گی خفیہ سکیس کے لیے لڑکیاں اور آنٹی رابطہ کرے اپنے لمبے اور موٹے لن سے پھدی کو ایسا مزہ دونگا کہ آپ یاد کرو گی سب کچھ مکمل رازداری میں ھوگا اس لیے بنا ڈرے رابطہ کرے فون نمبر 03065864795

    ReplyDelete
  4. Aslam o alikum i'm Ali i want serious or real friendship or long term relationship if you want please call or sms me and whatsapp 03214842015

    ReplyDelete
  5. Any girl anti bhabi wants enjoyment and full satisfaction in real then contact me at this nub 03164357513

    ReplyDelete
  6. Aslam o alikum i'm Arshad i want serious or real friendship or long term relationship if you want please call or sms me and whatsapp 03137082501

    ReplyDelete
  7. ma ek professional sex boy hun larkio ko asa maza deta hn jis ka kabi socha b na asi larkia jin k husnband out of country ha ya jin k husband uny time nai dy paty ya wo larkia jino ny aj tk sex ka maza nai liya ma uny asa maza deta hn jis ka wo kabi soch b nai sakti ha ma lakrio ka pora jism chata ta hn ma phudi ko chat k uska pani peeta hn ma apo b chata ta hn sirf wo larkia rabta kry jo real ma sex kr saky sms kry ya Whatsapp py rabta kry 03206759965

    ReplyDelete
  8. سکیس کے لیے لڑکیاں اور آنٹی رابطہ کرے اپنے لمبے اور موٹے لن سے پھدی کو ایسا مزہ دونگا کہ آپ یاد کرو گی  رابطہ 03065864795

    ReplyDelete
  9. I Am a hot and handsomee boy. I am 18 years old. love to have fun with strangers. I am best pusy licker😍😍. Mujhy zabardast tariqy sy hot and sexy girls ki chut chatna pasand hy.

    Chup Chup kar story read krne wali koi cute hott 🔥 girlls 🙋 hai jo apni feelings btana chahatii or mazy karna chahti hai but dar ke karan bta nhi pati ...so dear cutie pie's dont wry m here onlly for u full mazyy du ga chuut chattt chattt k red kr dnn gaa. Jesy chaho enjoy krwao ga. Full secrretsss chatt with mee.. mmuuuaaaaahh tmhari sweet chuuttt pyy 😘😘😘


    Facebook deactivate rakhta hn only messenger use krta hn. Messenger py meri id sy mujhy search kiya ja skta hy.

    Messenger I'D :: kevin.aliyan.1

    ReplyDelete
  10. I Am a hot and handsomee boy. I am 18 years old. love to have fun with strangers. I am best pusy licker😍😍. Mujhy zabardast tariqy sy hot and sexy girls ki chut chatna pasand hy.

    Chup Chup kar story read krne wali koi cute hott 🔥 girlls 🙋 hai jo apni feelings btana chahatii or mazy karna chahti hai but dar ke karan bta nhi pati ...so dear cutie pie's dont wry m here onlly for u full mazyy du ga chuut chattt chattt k red kr dnn gaa. Jesy chaho enjoy krwao ga. Full secrretsss chatt with mee.. mmuuuaaaaahh tmhari sweet chuuttt pyy 😘😘😘


    Facebook deactivate rakhta hn only messenger use krta hn. Messenger py meri id sy mujhy search kiya ja skta hy.

    Messenger I'D :: kevin.aliyan.1

    ReplyDelete
  11. I Am a hot and handsomee boy. I am 18 years old. love to have fun with strangers. I am best pusy licker😍😍. Mujhy zabardast tariqy sy hot and sexy girls ki chut chatna pasand hy.

    Chup Chup kar story read krne wali koi cute hott 🔥 girlls 🙋 hai jo apni feelings btana chahatii or mazy karna chahti hai but dar ke karan bta nhi pati ...so dear cutie pie's dont wry m here onlly for u full mazyy du ga chuut chattt chattt k red kr dnn gaa. Jesy chaho enjoy krwao ga. Full secrretsss chatt with mee.. mmuuuaaaaahh tmhari sweet chuuttt pyy 😘😘😘


    Facebook deactivate rakhta hn only messenger use krta hn. Messenger py meri id sy mujhy search kiya ja skta hy.

    Messenger I'D :: kevin.aliyan.1

    ReplyDelete
  12. Hello i am basit here, i want loving girlfriend, its my what's app and my personal number, you can call and sms me on my phone number and also you can what's app, the number is ❤ +923041845811 ❤ am decent loving caring boy, you can contact with me any time, and without any hesitation, you can trust on myself, am decent educated loving boy. Am waiting for your sincerely reply.thanks❤❤❤❤💋💓❤💋💋💓💋اگر آپ میرے ساتھ اچھی دوستی رکھنا چاہتی ہیں اور آپ میرے ساتھ ریلیشن سے بنا چی بنانا چاہتی ہیں تو آپ میرے ساتھ مکمل رازداری کے ساتھ رابطہ کر سکتی ہیں

    یہ میرا واٹس ایپ کا نمبر ہے اور میرا فون نمبر ہے آپ جب چاہیں مجھے ایس ایم ایس کال کر سکتی ہیں میرا یہ نمبر اون ہے
    03041845811

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mera be number dedo
      Mera name naeem he or mera number 03066023784he

      Delete
  13. Me be sex karna chata hu 10 inch ka he

    ReplyDelete

Post a Comment